Innostuin buzzaamisesta keväällä 2012. Olen aina ollut hyvin kiinnostunut uusista kokeiluista ja nyt minulla olisi mahdollisuus testailla ilmaiseksi kaikenlaista kissanruoista vauvanruokiin ja kaikkea siltä väliltä. Ideana on siis, että sinulle tarjotaan mahdollisuutta osallistua jonkin tavaran/ruoan kampanjaan ja sinä itse päätät oletko kiinnostunut ja onko sinulla aikaa testailla tuotetta. Jos on, ja klikkaat kutsuun kyllä, niin silti voi olla ettet tule valituksi kampanjaan, sillä halukkaita on paljon ja firmat valitsevat itse omien kriteeriensä perusteella osallistujat. Mitä enemmän buzzaat, sitä enemmän saat pisteitä ja sitä paremmat mahdollisuudet sinulla on päästä mukaan uusiin kampanjoihin. Buzzauksessa ideana on kertoa tuotteista ystäville, tuttaville, työkavereille, naapureille jne jne ja samalla kertoa, että toimit buzzadorina.